Politica de Retur

Ai cumparat simplu, returnezi la fel de simplu in 30 de zile calendaristice

Produsele achizitionate de pe Gemevo.ro se pot returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii, fie folosind formularul de contact pana cel mai tarziu in a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, fie prin informarea prin email la adresa de contact office.qeno@gmail.com

Pasul 1. Completeaza formularul de retur aici

In cazul in care doresti sa returnezi un produs comandat de pe site, nu trebuie decat sa ne comunici intentia ta neechivoca prin email la adresa office.qeno@gmail.com sau completand formularul de retur disponibil AICI.

Te rugam sa ne comunici datele tale complete, adresa la care s-a facut livrarea, numarul comenzii, produsele pe care doresti sa le returnezi si pretul acestora. 

In cel mai scurt timp, vei primi prin email o confirmare a inregistrarii cererii tale de retur.

Cererea de retur va fi primita numai daca respecti termenul de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului la adresa de livrare comunicata cu ocazia plasarii comenzii.

 

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Expediaza produsele pe adresa : str. Traian, nr. 2, bl.F1, sc.2, et.5, ap.40, sector 3, Bucuresti, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maxim 30 zile de la data primirii produsului. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile. Esti direct raspunzator de returnarea produselor, termenul in care acestea ajung la sediul companiei noastre si plata costului de livrare.

Conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru returul produselor in termen de 30 de zile sunt enumerate mai jos. Nu iti face griji, totul se rezolva simplu si rapid!

  • Produsul pe care il returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit, cu etichetele initiale intacte, in ambalajul original si insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Nu vor fi acceptate la retur produse deteriorate, care prezinta semne de uzura si carora le lipsesc accesoriile incluse in pachet
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returnarea celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate
  • In cazul in care produsul a fost achitat prin intermediul unui Card de Credit sau Debit, returnarea banilor se va face prin transfer bancar, exact in contul din care a fost efectuata plata. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un cont bancar specificat de tine.

Daca produsul sufera deteriorari pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta.

 

Pasul 3. Iti restituim banii sau schimbam produsul

In momentul in care produsul va ajunge la sediul nostru vom verifica daca respecta conditiile de retur mentionate mai sus si vom finaliza cererea de retur in functie de optiunea ta, nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract sau in 72 de ore de la receptionarea coletului, in cazul in care coletul ajunge mai tarziu de a 28-a zi.

Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice. Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit) nu beneficiaza de conditiile mentionate mai sus in ceea ce priveste dreptul de retragere din contract. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.